کمربند تاکتیکال 5.11 belt

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 214 g
  • ابعاد: 240 × 55 × 40 mm
  • طول کلی: 120 سانتی متر
  • جنس بدنه: الیاف کنف, فلز
فروشنده فروشنده: فروشگاه گردش کالا جنوب
آماده ارسال ناموجود
105,000
20%
85,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

اگر به دنبال یک کمربند حرفه ای و باکیفیت برای کمپ و کوهنوردی هستید ، کمربند tactical series 5.11 مدل SO می تواند یک انتخاب هوشمندانه برای شما باشد. ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که تفاوت کمربند های معمولی با کمربند های تاکتیکال که مخصوص کمپ و کوهنوردی هستند ، چیست؟ ، “در پاسخ باید بگوییم که کمربند های تاکتیکال ، معمولا” به صورت چندلایه ، ضخیم و با استفاده از الیاف بسیار مقاوم ساخته می شوند که مقاومت آن ها را در برابر فشار و احتمال پارگی بسیار بالا می برد. علاوه بر آن ، این نوع کمربند ها قابلیت نصب غلاف و سایر تجهیزات کوهنوردی را بر روی خود دارند و می توانند به هر چه آسان تر حمل کردن تجهیزات به شما کمک کنند.

محصولات مرتبط

اگر به دنبال یک کمربند حرفه ای و باکیفیت برای کمپ و کوهنوردی هستید ، کمربند tactical series 5.11 مدل SO می تواند یک انتخاب هوشمندانه برای شما باشد. ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که تفاوت کمربند های معمولی با کمربند های تاکتیکال که مخصوص کمپ و کوهنوردی هستند ، چیست؟ ، “در پاسخ باید بگوییم که کمربند های تاکتیکال ، معمولا” به صورت چندلایه ، ضخیم و با استفاده از الیاف بسیار مقاوم ساخته می شوند که مقاومت آن ها را در برابر فشار و احتمال پارگی بسیار بالا می برد. علاوه بر آن ، این نوع کمربند ها قابلیت نصب غلاف و سایر تجهیزات کوهنوردی را بر روی خود دارند و می توانند به هر چه آسان تر حمل کردن تجهیزات به شما کمک کنند.

ساخته شده از الیاف کنفی!

شاید برایتان جالب باشد که بدانید در ساخت کمربند tactical series 5.11 مدل SO از الیاف کنفی طبیعی استفاده شده است ، که باعث می شود کمربند از انعطاف پذیری بالایی برخوردار بوده و همین طور در برابر آتش و مواد اسیدی مقاومت خوبی از خود نشان دهد. بنابراین با تهیه این کمربند می توانید سال ها بدون نگرانی از خرابی ، از آن استفاده کنید.

سگک فلزی و ضدزنگ!

یکی دیگر از ویژگی های کمربند tactical series 5.11 مدل SO ، سگک فلزی و ضدزنگ آن می باشد. ساخته شدن سگک کمربند از فلز ضد زنگ ، در وهله اول ، از خراب شدن و احتمال شکستن سگک در برابر ضربه و فشار و در وهله دوم ، از زنگ زدن آن در صورت تماس با رطوبت و آب جلوگیری می کند.

علاوه بر این ، سگک کمربند ۵٫۱۱ قابل تعویض می باشد و در صورت آسیب دیدن پس از سال ها استفاده ، می توانید آن را تعویض کنید.

طراحی فری سایز!

این محصول به صورت فری سایز طراحی شده و طول آن ۱۳۰ سانتی متر است. بنابراین بدون نگرانی از سایز کمربند ۵٫۱۱ ، می توانید آن را تهیه کرده و برای کمپ ، طبیعت گردی و کوهنوردی های خود ، از آن استفاده کنید.


وزن
214 g
ابعاد
240 × 55 × 40 mm
طول کلی
120 سانتی متر
جنس بدنه
الیاف کنف, فلز
کاربرد
روزمره, صخره نوردی, کمپینگ, کوه نوردی, مسافرت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...