چاقو MTech مدل MT-A944

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 230 g
  • ابعاد در حالت بسته: 125 × 55 × 20 mm
  • ابعاد در حالت باز: 22*5/5*2 سانتی متر
  • کاربرد: امنیتی, طبیعت گردی, کمپینگ, کوه نوردی
فروشنده فروشنده: فروشگاه گردش کالا جنوب
آماده ارسال ناموجود
390,000
11%
350,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

​​​​دوست دارید تا با امنیت کامل در طبیعت از زیبایی های آن لذت ببرید؟. همه ی ما می دانیم که در طبیعت خطراتی وجود دارد که ممکن است ما را تهدید کند ، بنابراین باید قبل از سفر به طبیعت، تجهیزات مناسبی تهیه نماییم تا در مواقع اضطراری بتوانیم از خودمان محافظت کنیم. یکی از این تجهیزات چاقوی سفری است. یک چاقوی سفری مناسب علاوه بر تامین امنیت ، کاربرد های دیگری نظیر: تراشیدن چوب برای کمپ ، درست کردن غذا، چیدن گیاهان خوراکی و … دارد که آن را به یک وسیله بسیار موثر و کاربردی برای کمپ و کوهنوردی تبدیل کرده است. چاقو سفری Mtech مدل MT-A944 یک چاقوی استاندارد و مناسب برای طبیعت گردی است که در ادامه با ویژگی های آن آشنا می شویم.

محصولات مرتبط

چاقو ام تچ

دوست دارید تا با امنیت کامل در طبیعت از زیبایی های آن لذت ببرید؟. همه ی ما می دانیم که در طبیعت خطراتی وجود دارد که ممکن است ما را تهدید کند ، بنابراین باید قبل از سفر به طبیعت، تجهیزات مناسبی تهیه نماییم تا در مواقع اضطراری بتوانیم از خودمان محافظت کنیم. یکی از این تجهیزات چاقوی سفری است. یک چاقوی سفری مناسب علاوه بر تامین امنیت ، کاربرد های دیگری نظیر: تراشیدن چوب برای کمپ ، درست کردن غذا، چیدن گیاهان خوراکی و … دارد که آن را به یک وسیله بسیار موثر و کاربردی برای کمپ و کوهنوردی تبدیل کرده است. چاقو سفری Mtech مدل MT-A944 یک چاقوی استاندارد و مناسب برای طبیعت گردی است که در ادامه با ویژگی های آن آشنا می شویم.

طراحی ارگونومی!

قرار گیری چاقو بر روی دست به صورت صحیح و سر نخوردن آن یکی از ویژگی هایی است که باید در هنگام خرید یک چاقو سفری خوب به آن دقت نمایید. چاقو سفری Mtech مدل MT-A944 به دلیل استفاده از برجستگی هایی بر روی دسته چاقو،  به گونه ای طراحی و ساخته شده است که به هیچ عنوان از دست سر نمی خورد و به دلیل این طراحی ارگونومی خود به راحتی در دست قرار می گیرد.

تیغه خاص و مقاوم!

از دیگر ویژگی های چاقو سفری ام تچ می توان به طراحی خاص و مقاوم تیغه آن اشاره نمود. تیغه این چاقو از جنس فولاد ضد زنگ ساخته شده است و به شما این امکان را می دهد تا بتوانید بدون نگرانی از زنگ زدن چاقو از آن استفاده کنید و از طبیعت گردی خود لذت ببرید.

حمل آسان!

استفاده از یک گیره حرفه بر روی دسته چاقو ، یکی دیگر از ویژگی های این محصول است. با استفاده از این ویژگی می توانید به راحتی چاقو را بر روی کمر بند و یا لباس خود قرار دهید و در مواقع اضطراری، دسترسی سریع به آن داشته باشید. علاوه بر این بر روی دسته این محصول شیار هایی تعبیه شده است که برای نصب چاقو بر روی کوله پشتی ، می توانید از آن ها استفاده کنید.

به همراه داشتن یک چاقوی سفری مناسب و استاندارد در کمپ و کوهنوردی تاثیر بسزایی بر روی امنیت سفر شما دارد. بنابراین لطفا” برای سفری ایمن حتما” یک چاقوی سفری استاندارد مانند چاقو سفری Mtech مدل MT-A944 برای خودتان تهیه نمایید.

وزن
230 g
ابعاد در حالت بسته
125 × 55 × 20 mm
ابعاد در حالت باز
22*5/5*2 سانتی متر
کاربرد
امنیتی, طبیعت گردی, کمپینگ, کوه نوردی
جنس بدنه
فولاد ضد زنگ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...