چادر ۸ نفره اف آی تی تنت مدل Double Roof T22

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • ابعاد بسته بندی: 15 × 16 × 68 سانتی‌متر
  • تعداد گیره: 8 عدد
  • وزن بسته بندی: 5000 گرم
  • تعداد پنجره: سه عدد
فروشنده فروشنده: فروشگاه گردش کالا جنوب
آماده ارسال ناموجود
1,600,000
6%
1,510,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

برای مسافرتی مفرح در دامان طبیعت شاید هیچ چیز به اندازه‌ی یک چادر بزرگ و جادار که در شرایط جمع بودن فضای اندکی را اشغال کند و جابجایی آن به سادگی امکان پذیر باشد ضروری به نظر نرسد. چادر 8 نفره آی تی تنت این مشخصات را همگی در کنار هم جای داده و به شما عرضه می‌کند. این چادر در حالت بسته بودن ابعادی معادل 15 × 16 × 68 سانتی‌متر را اشغال می‌کند که به سادگی می‌تواند در کوله‌پشتی یا صندوق خودروی شما جای‌گیرد. چادر 8 نفره آی تی تنت سه پنجره دارد و از ستون بندی سبک و مقاوم فایبرگلاس بهره می‌برد. بدنه‌ی این چادر در برابر آب باران مقاومت خوبی از خود نشان می‌‌دهد و شما را در برابر ریزش باران طبیعت مصون خواهد کرد. خرید و استفاده از این چادر مناسب برای تمام کسانی است که به سفرهای کمپینگ و شب را در زیر آسمان سپری کردن علاقه‌مند هستند.

محصولات مرتبط

چادر 8 نفره‌ی «اف آی تی تنت» مدل «Double Roof T22» یکی از سنجیده‌ترین انتخاب‌ها برای سفرهای دسته‌جمعی خانوادگی و دوستانه محسوب می‌شود. این چادر از فضای کافی برخوردار است تا بتوان برای استراحت‌کردن از آن بهره برد. برای پارچه‌ی این محصول از پلی‌استر با روکش پلی‌اورتان استفاده شده است که در برابر برخی از عوامل محیطی مانند بارش باران مقاومت مطلوبی دارد؛ بنابراین در صورت شروع بارش باران می‌توان با خیالی آسوده داخل چادر استراحت کرد. این چادر دارای یک در ورودی و سه پنجره است. علاوه‌بر پنجره‌ها، این محصول هواکش نیز دارد تا به مناسب‌ترین شکل ممکن تهویه صورت پذیرد. متعادل‌شدن هوای داخل چادر موجب راحتی بیشتر فرد و همراهانش می‌شود. برای ستون‌بندی مدل «Double Roof T22» از فایبرگلاس استفاده شده است. این ماده‌ی شیمیایی انعطاف‌پذیری مطلوبی دارد و به برپاکردن آسان‌تر چادر کمک می‌کند. این مدل دارای ارتفاع مناسبی است تا در صورت لزوم بتوان داخل آن ایستاد. اگر برای سفر به مکان‌های دیدنی و کمپ‌زدن در طبیعت به‌دنبال یک چادر با کیفیت و قیمت مناسب هستید، چادر 8 نفره‌ی «اف آی تی تنت» پیشنهادی خوب برای شماست.

طراحی و ساخت

برای ساخت ستون‌های این چادر به جای فلز، از فایبرگلاس بهره برده‌اند. این ماده نسبت به فلز منعطف‌تر است و وزن کمتری دارد. انعطاف‌پذیری مناسب ستون‌ها به شما کمک می‌کند تا با راحتی و سرعت بیشتری چادر را در مکان دلخواهتان برپا کنید. گفتنی‌ است فایبرگلاس مقاومت و طول عمر نسبتا خوبی دارد؛ اما خم‌کردن و فشارآوردن بیش‌ازحد ممکن است باعث آسیب‌رسیدن به آن شود.

از دیگر ویژگی‌های چادر «اف آی تی تنت»، طراحی ساختار دوپوش برای آن است. به‌این معنا که علاوه‌بر پارچه‌ی بدنه‌ی اصلی، برای چادر یک پوشش اضافه نیز در نظر گرفته‌اند تا هنگام بارش باران بتوان از آن برای محافظت از چادر و جلوگیری از نفوذ رطوبت به فضای داخل استفاده کرد. گفتنی است درزهای چادر به‌خوبی آب‌بندی شده‌اند تا مانع ورود رطوبت و آب به داخل شوند. پارچه‌ی این چادر سفری در برابر نفوذ آب به میزان 1000 میلی‌لیتر مقاومت دارد. الیاف به‌کار‌رفته در پارچه‌ی چادر، پلی‌استر 150D Oxford است و روکشی از جنس پلی‌اورتان دارد. این الیاف بسیار مقاوم و مستحکم هستند و درصورت مراقبت و نگهداری صحیح، از طول عمرشان کاسته نخواهد شد.

 

در فضای داخلی و نزدیک به سطح، دو جیب زیپ‌دار به‌نسبت کوچک دوخته شده است؛ به‌این‌ترتیب می‌توان اشیای کوچک و کم‌حجم را در این جیب‌ها نگهداری کرد و در صورت نیاز به‌سرعت و به‌راحتی به آن‌ها دسترسی داشت.

ابعاد بسته بندی
15 × 16 × 68 سانتی‌متر
تعداد گیره
8 عدد
وزن بسته بندی
5000 گرم
تعداد پنجره
سه عدد
جنس پارچه
پلی‌استر
ستون بندی
فایبرگلاس
گنجایش
8نفر نشسته، 4نفر خوابیده
سایر ویژگیها
- ساختار دو پوش
- ابعاد چادر در حالت باز شده 180 × 210 × 240 سانتی‌متر
- جنس رویه 100 درصد پلی‌استر Oxford با روکش پلی‌اورتان
- دارای قابلیت مقاومت در برابر نفوذ آب در رویه تا سقف 1000 میلی‌متر
- جنس کف چادر 100 درصد پلی‌استر 150D Oxford با روکش پلی‌اورتان ضد آب
- درزهای آب‌بندی شده برای جلوگیری بهتر از نفوذ آب به داخل چادر
- محافظ در برابر اشعه ماورابنفش
- سقف بلند برای ایستادن راحت در داخل چادر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...