چادر ده نفره اتوماتیک

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • طول: 310 سانتی متر
  • عرض: 310 سانتی متر
  • ارتفاع: 160 سانتی متر
  • وزن: 4000 گرم
فروشنده فروشنده: فروشگاه گردش کالا جنوب
آماده ارسال ناموجود
1,700,000
3%
1,650,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

​​​​این چادر برای کمپینگ ، شکار، کوهنوردی های با ارتفاع پایین و مسافرت بسیار مناسب میباشد، وزن کم و سرعت برپایی بسیار سریع از و یژگیهای این چادر میباشد.قابل استفاده بعنوان پشه بند

محصولات مرتبط

این چادر محصولی از شرکت چینی TNTENT بوده و برای گردشگری بسیار مناسب می باشد. دارای قیمتی مناسب بوده که در مدت زمان 1 دقیقه نصب و راه اندازی می شود. این چادر مسافرتی می تواند گزینه خوبی برای گردشگری در هوا سرد و گرم و همچنین مرطوب باشد.این چادر مسافرتی 10 نفره دارای طراحی بدنه ی کاربردی ای میباشد که به کمک آن میتوانید در هر مکانی آن را مورد استفاده قرار دهید.از موارد استفاده ی این چادر مسافرتی میتوان به کوهستان و جنگل اشاره کرد که کاربرد های این محصول در اینجا ختم نخواهد شد و برای استفاده های معمولی نیز میتوانید آن را در پارک ها و سفر های کوتاه مدت استفاده کنید.در طراحی ظاهری این چادر مسافرتی میتوان به خمیدگی کلی آن اشاره کنید که این خمیدگی میتواند نقش مهمی در دفع باد داشته باشد و به این ترتیب میتوانید از این چادر در مناطقی مانند کوهستان و جنگل و در مکان هایی که در آن آب و هوا نا مساعد است استفاده کنید.از ویژگی های مهم این چادر مسافرتی میتوان به جنس بدنه ی آن اشاره کرد که در آن از پارچه شمعی استفاده شده و میتوانید آن را بدون نگرانی از آسیب دیدن بدنه در هر محیطی  استفاده کنید و از استراحت در داخل آن به همراه دوستانتان لذت ببرید.این چادر مسافرتی دارای کیفیت ساخت بالایی میباشد.

طول
310 سانتی متر
عرض
310 سانتی متر
ارتفاع
160 سانتی متر
وزن
4000 گرم
ابعاد در حالت بسته
88 × 14 × 13 cm

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...