صندلی تاشو آریامن جیب دار

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • ابعاد در حالت بسته: ۱۰ * ۱۰ * ۳۹ سانتی متر
  • ابعاد در حالت باز: ۷۰ * ۵۰ * ۵۳ سانتی متر
  • وزن: ۱۹۸۰ گرم
  • تحمل وزن: ۱۲۰ کیلوگرم
فروشنده فروشنده: فروشگاه گردش کالا جنوب
آماده ارسال ناموجود
828,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

​​​​تاشو بودن، سبكی، اشغال كردن فضای كم، كيفيت بالای ساخت و قطعات، قابليت حمل آسان و قابل شستشو بودن. تمام موارد بالا در اين محصول رعايت شده پس بهترين انتخاب براي شما صندلی تاشو آريامن ميباشد.طراحی منحصر به فرد و ارگونوميک و پارچه قابل تنفس و نرم اين صندلی بهترين تجربه نشستن همراه با آرامش را به شما هديه می دهد. اين محصول يكی از جمع و جور ترين و قابل حمل ترين صندلی های دنيا ميباشد و با كيفیتی در خور ايران و ايرانی از بهترين متريال ممكن توليد شده است. اين مدل صندلی به عنوان صندلی كمپينگ، صندلی تاشو، صندلی چمن، صندلی ساحلی و موارد ديگر قابل استفاده هست و به راحتي در كوله پشتی يا گوشه چمدان شما جا می‌گیرد .صندلی سفری آریامن مدل تاشو دارای ابعادی کوچک و وزنی سبک است؛ ابعاد آن معادل ۵۳×۵۰×۷۰ سانتی‌متر و وزنی کمتر از ۲ کیلوگرم دارد. از طرف دیگر می‌توان به نوع نصب و باز شدن قطعات آن اشاره کرد که بسیار ساده و راحت است. کافی است تا میله‌ها را فقط در قسمت موردنظر که تعبیه شده قرار دهید و البته با استفاده از نوع ساحت صندلی، جای‌دادن میله‌ها از قبل مشخص شده و پیچیدگی خاصی ندارد.

محصولات مرتبط

معرفی صندلی جمع شو مسافرتی آریامن

يكي از ضروری ترين وسايل مسافرت و كمپينگ، صندلی تاشو ميباشد. از مهترين فاكتور های خريد صندلی مسافرتی ميتوان به موارد زير اشاره كرد:

تاشو بودن، سبكی، اشغال كردن فضای كم، كيفيت بالای ساخت و قطعات، قابليت حمل آسان و قابل شستشو بودن. تمام موارد بالا در اين محصول رعايت شده پس بهترين انتخاب براي شما صندلی تاشو آريامن ميباشد.

طراحی منحصر به فرد و ارگونوميک و پارچه قابل تنفس و نرم اين صندلی بهترين تجربه نشستن همراه با آرامش را به شما هديه می دهد. اين محصول يكی از جمع و جور ترين و قابل حمل ترين صندلی های دنيا ميباشد و با كيفیتی در خور ايران و ايرانی از بهترين متريال ممكن توليد شده است. اين مدل صندلی به عنوان صندلی كمپينگ، صندلی تاشو، صندلی چمن، صندلی ساحلی و موارد ديگر قابل استفاده هست و به راحتي در كوله پشتی يا گوشه چمدان شما جا می‌گیرد .

در سفر یا پیک‌ نیک، نیاز داریم در بعضی از شرایط به‌جای اینکه روی زمین بنشینیم، روی صندلی نشسته تا خستگی به طور کامل از بین برده شود. علاوه بر این موضوع، ممکن است سطح زمین قابل نشستن نباشد و همچنین قابلیت انداختن زیرانداز روی زمین نداشته باشیم. در تمام این موارد می‌توان از صندلی سفری استفاده کرد.

صندلی سفری آریامن مدل تاشو دارای ابعادی کوچک و وزنی سبک است؛ ابعاد آن معادل ۵۳×۵۰×۷۰ سانتی‌متر و وزنی کمتر از ۲ کیلوگرم دارد. از طرف دیگر می‌توان به نوع نصب و باز شدن قطعات آن اشاره کرد که بسیار ساده و راحت است. کافی است تا میله‌ها را فقط در قسمت موردنظر که تعبیه شده قرار دهید و البته با استفاده از نوع ساحت صندلی، جای‌دادن میله‌ها از قبل مشخص شده و پیچیدگی خاصی ندارد.






ابعاد در حالت بسته
۱۰ * ۱۰ * ۳۹ سانتی متر
ابعاد در حالت باز
۷۰ * ۵۰ * ۵۳ سانتی متر
وزن
۱۹۸۰ گرم
تحمل وزن
۱۲۰ کیلوگرم
ضمانت
6 ماه
نوع کیف
برزنتی با کیفیت بالا
جنس پارچه
نانو با قابلیت تنفس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...