سطل اب تاشو مارک mp

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 450 گرم
  • ارتفاع: 31 سانتی متر
  • قطر: 24 سانتی متر
  • ارتفاع در حالت تا شده: 4 سانتی متر
فروشنده فروشنده: فروشگاه گردش کالا جنوب
آماده ارسال ناموجود
128,000
11%
114,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

سطل شستشوی «ام‌پی» (MP) مدل C11-0041، یک محصول با کاربری و طراحی بسیار ساده است که از کیفیت ساخت بالا و قیمت بسیار مناسبی بهره می‌برد. این سطل شستشوی خودرو که از جنس پلاستیک بسیار مقاوم ساخته‌شده؛ با طراحی استوانه‌ای شکل تا‌شو، قابلیت حمل بسیار آسانی داشته و فضای بسیار کمی را در خودرو اشغال می‌کند. لازم به ذکر است که ظرفیت این محصول بسیار بالا بوده (9 لیتر) و برای تمام خوردو‌ها مناسب است. در نظر داشته باشید که ام‌پی، یک شرکت ایرانی است که از سال 1377 در زمینه‌ی ساخت لوازم جانبی برای تمام خودرو‌‌های موجود در بازار آغاز کرده است. این شرکت محصولات متنوعی از جمله ابزار خودرو، نظم‌دهنده‌ی وسایل و ابزار راحتی سرنشین، با کیفیت ساخت بالا و قیمت بسیار مناسب برای انواع خودرو‌ها تولید می‌کند.

محصولات مرتبط

سطل اب تاشو mp که قابل استفاده به عنوان سطل زباله نیز می باشد از پارچه برزنتی با کیفیت تولید شده که در برابر نفوذ اب مقاوم است این سطل فضای بسیلر کمی را اشغال میکند و به راحتی در سفر قابل استفاده بوده و در گوشه ای از کوله پشتی یا ماشین قرار میگیرد این سطل به راحتی روی زمین به صورت ایستاده قرار میگیرد و دسته نگهدارنده ان فلزی بوده و تحمل وزن بالایی دارد

وزن
450 گرم
ارتفاع
31 سانتی متر
قطر
24 سانتی متر
ارتفاع در حالت تا شده
4 سانتی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...