دوربین شکاری دوچشمی یوکو جانگل HD ۴۲×۱۰

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • بزرگنمایی: 10 برابر
  • قطر لنز: 42 میلی متر
  • گاز نیتروژن: دارد
  • ضد آب: بله
فروشنده فروشنده: فروشگاه گردش کالا جنوب
آماده ارسال ناموجود
6,700,000
8%
6,200,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

دوربین شکاری یوکو جانگل 42×10

دوربینی بسیار خوش ساخت و جمع و جور  دارای تصویری  شفاف و  روشن و قیمتی  مناسب و اقتصادی  از بهترین مدلهای یوکو با کیفیت HD  ، ضد آب ، دارای گاز نیتروژن ، ضد گرد وغبار و دارای  وضوح و کنتراست  بالا که مناسب طبیعتگردی ،شکار ،کوهنوردی و پرنده نگری میباشد و خیلی زود شهره علاقه مندان به اپتیک شده است .

اطلاعات عمومی

ابعاد این دوربین یکی دیگر از نقاط قوت آن است که امکان حمل آسان را برای کاربران ایجاد کرده است. دوربین دوچشمی یوکو ۴۲×۱۰ مدل جانگل دارای ابعاد ۱۴.۵ × ۵ × ۱۳ سانتی‌متر است و وزن آن بدون لوازم جانبی، بیش از ۶۵۰ گرم نخواهد بود.این مدل از دوربین‌های شکاری برند یوکو دارای قابلیت مقاومتی است دارای گاز نیتروژن  ،  ضدآب و ضد گرد و غبار خواهد بود. کیفیت تولید آن تا حدی بالاست که می‌تواند در عمق ۲ متری آب تا ۲۰ دقیقه بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنید.

دوربین دوچشمی یوکو ۴۲×۱۰ مدل جانگل Binoculars Yuko 10X42 Jungle HD

یکی از کارآمدترین تجهیزات مناسب برای شکار یا کمپینگ را می‌توان دوربین‌های شکاری دانست. این محصولات امکان استفاده در سفرها، طبیعت‌گردی‌ها و حتی کوهنوردی‌های شما را دارند. دوربین دوچشمی یوکو ۴۲×۱۰ مدل جانگل در میان بهترین دوربین‌های شکاری قرار دارد که طرفدران بسیاری را به خود جذب کرده است.استفاده از این دوربین هیچ محدودیت سنی ندارند و نوجوانان و کودکان نیز می‌تواند به راحتی از امکانات آن بهره ببرند. همراه داشتن این دوربین در سفرهای خانوادگی می‌تواند باعث ایحاد تجربه‌های جدید و به یادماندنی برای شما شود.

برند سازنده این محصول را می‌توان اولین نقطه قوت و تمایز آن با بسیاری از محصولات موجود در بازار دانست. شرکت YUKO در زمینه تولید تجهیزات کارآمد در کمپینگ و شکار فعالیت می‌کند. این برند توانسته با کیفیت بالا محصولات خود در میان کاربران به نام یک برند قابل اعتماد شناخته شود.از طرفی در طراحی و ساختار داخلی این محصول سعی شده تا تمام استانداردهای روز دنیا رعایت شوند

محصولات  شرکت YUKO  انواع دوربین های دوچشمی، تک چشمی، تلسکوپ سیار، تلسکوپ نگهبانی و ... را پوشش می دهد. حوزه های اصلی فروش برند YUKO خاورمیانه، اروپا، آمریکا، ژاپن، کره و سایر مناطق می باشد.  در عین حال 11 سال همکاری استراتژیک با برندهای مطرح داخلی، ژاپن، خاورمیانه، آلمان، روسیه، انگلستان، آمریکا، سوئد و استرالیا دارد.
ویژگی های اصلی محصولات YUKO عبارتند از: مواد عالی، طراحی انسانی، ساختار پایدار، شاخص های فنی عالی و عملکرد عالی هزینه.  در ابتدای تولد YUKO، عمدتاً آینه های نظامی و تلسکوپ های غیرنظامی تولید می کرد.  این شرکت همچنان به پیشروی و نوآوری در الزامات فنی سختگیرانه برای استخراج انواع مدل ها ادامه داده است و به شدت انواع مدل های جدید و تلسکوپ های جدید را بر اساس تقاضای بازار توسعه می دهد!

. در این مقاله سعی داریم شما را با ویژگی‌ها و عملکرد دوربین دوچشمی یوکو جانگل آشنا کنیم، پس در ادامه همراه ما باشید.

مشخصات ظاهری دوربین دوچشمی یوکو جانگل

شاید طراحی بدنه و ظاهر دوربین از نظر بسیاری تنها در جهات زیبایی است، اما باید بدانید که این قسمت از پروسه تولید محصول، می‌تواند در نحوه عملکرد آن هم موثر باشد. بدنه دوربین باید به گونه‌ای طراحی شود که از اوصول ارگونومیک پیروی کند، هم‌چنین در زمان استفاده کم‌ترین مزاحمت را برای کاربر داشته باشد.برند یوکو در طراحی بدنه این محصول از تمام این قواعد پیروی کرده و نتیجه آن دوربینی است که امکان حمل آسان را به کاربر خواهد داد. از طرفی مواد اولیه به کار رفته در این دوربین از بهترین جنس‌ها انتخاب شده و برای بدنه اصلی آن از جنس فلزی بهره برده‌اند.

تمام سطح بدنه این دوربین با لایه‌ای از پوشش فشرده و مستحکم پوشانده شده است. این لایه دوربین و ساختار داخلی آن را در برابر ضربات خارجی و آسیب‌های دیگر محافظت می‌کند. از طرفی پوشش  به کار رفته باعث می‌شود، دوربین در حین استفاده از دست کاربر لیز نخورد.لنز‌ها و قسمت‌های حساس این دوربین توسط پوشش  FMC حفاظت می‌‌کند که در برابر خراش و سابیدگی بسیار مقاوم خواهد بود.

ساختار داخلی و عملکرد دوربین دوچشمی

شاید تا همین‌جا و دانستن مشخصات ظاهری و کیفیت ساخت آن برای شما و انتخاب آن کافی باشد، اما با ما در ادامه همراه باشید تا نگاهی دقیق‌تر به اجزای داخلی آن داشته باشیم که از نظر حرفه‌ای بسیار حائز اهمیت خواهد بود.امکانات و ویژگی‌هایی را می‌توانید در این دوربین مشاهده کنید که شاید در کم‌تر دوربین شکاری شاهد آن‌ها باشید. در این دوربین از تلفیق لنز و تزریق گاز نیتروژن استفاده شده که باعث کیفیت چند برابر و وضوح تصاویر خواهد شد. این قابلیت امکان مشاهده تصاویر با کیفیت HD را به شما می‌دهد.

منشور به کار رفته در این محصول از نوع BAK4 است که باعث مشاهده تصاویری با وضوح و روشنایی بالا می‌شود. دوربین دو چشمی یوکو 42×10 مدل جانگل دارای فوکوس مرکزی است که بهترین موقعیت فوکوس آن در فاصله 3 متری از لنزها خواهد بود.چشمی این دوربین دارای قابلیت تنظیم دیوپتر است که میزان وضوخ تصاویر را به نسبت چشمان کاربر، تنظیم می‌کند. پوشش FMC به کار رفته برای لنزهای این دوربین باعث فیلتر شده نورهای اضافی است که از اطراف بر کیفیت تصویر، اثر می‌گذارند. قطر لنز این دوربین برابر با 42 میلی متر است.

در انتهای این قسمت لازم است به میزان بزرگ نمایی این دوربین اشاره کنیم که برابر با 10X است. این میزان تصاویر را 10 برابر بزرگ‌تر از آن‌چه که هستند، نمایش می‌دهد.

سخن آخر 

برندهای زیادی به تولید تجهیزات کمپینگ و شکار مشغول هستند. این موضوع باعث شده تا تنوع این محصولات در سطح فروش بسیار زیاد باشد. تنوع بالا از سمتی می‌تواند خوب باشد و از سمتی دیگر می‌تواند موجب گیج شدن برخی افراد در هنگام خرید باشد.برای پیش گیری از این اتفاق لازم است پیش از خرید انتظارات و هزینه‌ای که برای این کار در نظر گرفته‌اید را مشخص کنید. در ادامه تنها کافی است با کمی تحقیق در مورد برند و مشخصات محصولات موجود، گزینه‌ای که بیش‌تر تطابق با شرایط شما دارد، انتخاب کنید. به کار بردن این روش از هدر رفت مالی پیش‌گیری می‌کند.

به همراه دوربین دوچشمی یوکو ۴۲×۱۰ مدل جانگل، یک کیف برای حمل آن، بند آویز، دستمال مخصوص نظافت و محافظ هایی  برای لنزها قرار دارد. زمان‌هایی که از دوربین استفاده ندارید بهتر است با استفاده از دستمال مخصوص، لنز‌ها و چشمی‌های آن را تمیز کنید و پوشش‌های آن‌ها را قرار دهید، چرا که این کار باعث بالا رفتن طول عمر دوربین خواهد شد.

بزرگنمایی
10 برابر
قطر لنز
42 میلی متر
گاز نیتروژن
دارد
ضد آب
بله
ضد ضربه
بله
نوع فوکوس
مرکزی
جنس بدنه
آلومینیوم
نوع منشور
bak4
نوع چینش
roof
میدان دید(زاویه)
5.7 درجه
وزن
675 گرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...