تیرکمان سه کش حرفه ای

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • جنس بدنه: پلاستیک فشرده
فروشنده فروشنده: فروشگاه گردش کالا جنوب
آماده ارسال ناموجود
125,000
16%
105,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تیرکمان سه کش یکی از قدیمی ترین و خاطره انگیر ترین وسایل بازی کودکان می باشد که برخی از بزرگسالان نیز برای کارهای مختلف مانند شکار و تفریح و ... از آن استفاده می کنند.

محصولات مرتبط

تیرکمان سه کشیکی از انواع تیرکمان ها می باشد که برای شکار استفاده می شود. امروزه در بازار در مدل ها و طرح ها و رنگ های گوناگونی وجود دارد که هر کس با توجه به نیاز و سلیقه خود می تواند آن را انتخاب و خریداری نماید. ما در این مطلب قصد داریم شما را با تیرکمان سه کش حرفه ای آشنا کنیم تا با اطلاعات کافی اقدام به خرید آن نمایید. با ما همراه باشید و این مطالب مفید را مطالعه کنید.

معرفی تیرکمان سه کش

تیراندازی یکی از ورزش های رقابتی می باشد که در رده های مختلفی برگزار می شود. بسیاری از افراد به این ورزش علاقه زیادی دارند و به صورت حرفه ای آن را دنبال می کنند. یکی از انواع تیراندازی ها، تیراندازی با تیرکمان است که دارای کش می باشند.

جنس تیرکمان های  سه کش

کش آن ها انعطاف پذیری بالایی دارند و پرتاب با این نوع تیر کمان ها به خوبی صورت می گیرد. معمولا قسمت پرتاب تیرکمان سه کش جنس چرمی دارد و برای شکار های مختلفی استفاده می شود.

این تیر کمان ها کش یدکی نیز دارند که اگر کش آن ها بعد از مدتی خراب شد به راحتی بتوان تعویض کرد. از جمله مدل هایی که این تیرکمان سه کش دارد این است که جنس بدنه آن ها پلاستیک فشرده می باشد و این نوع تیر کمان ها جنس با کیفیتی دارند و به سختی خراب می شوند. همچنین برخی از آن ها دارای بدنه چوبی و یا فلزی نیز می باشند. 

امروزه در بازار و فروشگاه های اینترنتی انواع تیرکمان سه کش وجود دارد که رنگ بدنه و کش آن ها در رنگ ها و طرح های مختلفی تولید می شوند و تنوع بالایی دارند. جنس کش آن ها بهتر است لاتکس باشد تا با پرتاب سنگ و ... به زودی خراب نشود و قدرت کشسانی بالایی داشته باشد. برای اینکه بتوانید تیر کمان خوب خریداری نمایید بهتر است به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید.

استفاده از تیرکمان های سه کش در فضاهای باز

بسیاری از افراد به تیراندازی با تیرکمان سه کش علاقه زیادی دارند و برای تفریح و تمرین از آن ها استفاده می کنند. از تیرکمان سه کش می توان در فضا های باز مانند جنگل و کوه و دریا استفاده کرد. به همین دلیل بسیاری از افراد در روزهای تعطیل به دریا، کوه و یا جنگل می روند و با این نوع تیر کمان ها شکار انجام می دهند. به عنوان مثال از این نوع تیر کمان می توان در دریا طعمه ماهی ها را به راحتی در آب پرتاب کرد.

قیمت تیرکمان های سه کش

تیرکمان ها به دلیل اینکه تنوع بالایی دارند و با توجه به جنس  و کیفیتی که دارند قیمت های آن ها متفاوت می باشد. امروزه در بازار نیز تیرکمان سه کش با کیفیت زیادی وجود دارد که قیمت های مناسبی دارند و شما می توانید با مراجعه به فروشگاه های معتبر تیر کمان مورد نظرتان را خریداری نمایید.

جنس بدنه
پلاستیک فشرده

خیلی خوبه😍

1320 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...