کرامپون مدل SB_83

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • ویژگی ها: مناسب برای تمامی سایز های کفش و کتانی حالت کشی و محکم شونده زیر کفش بدون امکان در آمدن مناسب برای روزهای برفی بدون امکان لیز خوردن روی بر... دارای کیف برزنتی جنس تیغه فولاد ضد زنگ بادوام تا دمای ۳۰- درجه سانتیگراد وزن ۴۰۰ گرم
فروشنده فروشنده: فروشگاه گردش کالا جنوب
آماده ارسال ناموجود
250,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کرامپون ژله ای وسیله ای است که در زیر خود دارای شاخه های نوک تیز می ‌باشد، این وسیله، به زیر کفش کوهنوردی یا شهری نصب می شود و شاخه ‌های نوک تیز آن با فرو رفتن در یخ و برف مانع سر خوردن کوهنوردان می ‌شوند. یخ شکن ژله ای سبک تر از کرامپون بوده و به همراه قاب مخصوصی که دارد به راحتی در هر برنامه ای قابل استفاده می باشد و همچنین به لطف جنس بسیار با کیفیت قسمت ژله ای، زنجیرهای با دوام و شاخ هایی که از جنس فولاد ضد زنگ می باشد، می توانید با خیالی راحت، این کرامپون های سبک را در تمامی برنامه های کوهنوردی و کوهپیمایی به همراه داشته باشید. بسیار تجربه شده است که در روزی آفتابی و آب و هوای خوش، کوهنوردان در بارش برف گرفتار شده اند و به لطف همین ابزار های کوچک و کارامد توانسته اند جانشان را نجات بدهند. یخ شکن ژله ای یکی از وسایل ضروری است که در فصل زمستان در کوهنوردی استفاده می شود.

محصولات مرتبط

ویژگی ها
مناسب برای تمامی سایز های کفش و کتانی
حالت کشی و محکم شونده زیر کفش بدون امکان در آمدن
مناسب برای روزهای برفی بدون امکان لیز خوردن روی برف
دارای کیف برزنتی
جنس تیغه فولاد ضد زنگ
بادوام تا دمای ۳۰- درجه سانتیگراد
وزن ۴۰۰ گرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...