چادر سایبان اتوماتیک شش نفره جانگل کینگ Hasky CY-114

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • جنس بدنه: پلی استر 190T
  • وزن خالص: 3600 گرم
  • مفاومت در برابر آب: پوشش پلی اورتان تا 3000 میلی‌متر
  • ابعاد چادر: 200*230*140
فروشنده فروشنده: فروشگاه گردش کالا جنوب
آماده ارسال ناموجود
3,500,000
6%
3,300,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر اتوماتیک جانگل کینگ مدل Hasky CY-114-A ، سبک و عالی !! این چادر مسافرتی در ابعاد و اندازه‌ ای مناسب برای استفاده ۳ نفر خواب و 6 نفر نشسته طراحی و تولید شده است که به شما کمک خواهد کرد تا با استفاده از آن هنگام سفر راحتی بیشتری را تجربه کنید. این چادر دارای رویه‌ای از جنس پلی‌استر ۱۹۰T بوده که به واسطه بافت متراکم الیافی که در ساخت آن به کار رفته شده باعث افزایش مقاومت این چادر در برابر سایش و پوسیدگی می شود به همین دلیل در صورت استفاده بلند مدت کیفیت اولیه خود را از دست نمی‌دهد.از خوبی های این چادر  جدا شدن پوش درونی و تبدیل پوش بیرونی آن به یک سایه بان در روزهای آفتابی است

محصولات مرتبط

چادر اتوماتیک شش نفره جانگل کینگ

چادر اتوماتیک جانگل کینگ مدل Hasky CY-114-A ، سبک و عالی !! این چادر مسافرتی در ابعاد و اندازه‌ ای مناسب برای استفاده ۳ نفر خواب و 6 نفر نشسته طراحی و تولید شده است که به شما کمک خواهد کرد تا با استفاده از آن هنگام سفر راحتی بیشتری را تجربه کنید. این چادر دارای رویه‌ای از جنس پلی‌استر ۱۹۰T بوده که به واسطه بافت متراکم الیافی که در ساخت آن به کار رفته شده باعث افزایش مقاومت این چادر در برابر سایش و پوسیدگی می شود به همین دلیل در صورت استفاده بلند مدت کیفیت اولیه خود را از دست نمی‌دهد.

از خوبی های این چادر  جدا شدن پوش درونی و تبدیل پوش بیرونی آن به یک سایه بان در روزهای آفتابی است.

درباره چادر اتوماتیک جانگل کینگ Hasky CY-114-A

چادر اتوماتیک سه الی چهار نفره Hasky CY-114-A همچنین دارای ستون‌بندی‌ای از جنس فایبر گلاس بوده که علاوه بر دوام زیاد و وزن سبک به واسطه ساختار منعطفی که دارد به شما در برپایی بهتر این چادر کمک زیادی خواهد کرد. این چادر ها به دلیل دارا بودن جک به عنوان چادر های اتوماتیک در بازار معروف هستند و باز کردن و نصب این محصول نیز به آسانی بوده و کاربر می‌تواند در زمانی کوتاهی آن را برپا کند.

پوش زیری این چادر در دو طرف دارای پنجره با مش (پشه بند) است که تهویه بسیار مناسبی دارد و به شما این امکان را می دهد که در طبیعت از مناظر اطراف و آسمان شب لذت ببرید همچنین پشه‌بند به کار رفته شده در ساخت آن از ورود حشرات به داخل چادر شما جلوگیری خواهد کرد و شما را از گزش حشرات در امان نگه می دارد.

چادر اتوماتیک جانگل کینگ مدل Hasky CY-114-A در رنگ‌بندی‌های زیبا و متنوع عرضه شده است تا در کنار فضای داخلی چادر و پارچه با‌کیفیتی که در ساخت آن به کار رفته شده است به شما کمک کند تا با استفاده از این چادر لحظات خوشی را در زمان سفر تجربه کنید.

سایر ویژگی‌های چادر Hasky CY-114-A

این محصول دربرابر اشعه خورشید از شما محافظت می‌کند و برای جلوگیری می کند. همچنین در برابر نفوذ باران کاملا مقاوم بوده تا شما بتوانید در چادر خود استراحت کرده و از بابت خیس شدن نگران نباشید. این چادر با دارا بودن یک روکش ضد باران شرایطی را فراهم می کند تا در هنگام باران، رطوبت از طریق زمین و روی چادر به داخل نفوذ نکند. این محصول دارای یک قلاب در سقف برای آویزان کردن چراغ آویز و دیگر وسایل روشنایی نیز هست که به راحتی می توان انواع چراغ قوه را در سقف چادر آویزان کرد.

ستون های فایبرگلاس قدرتمند ، ضد آب بودن ، بزرگ و جادار بودن و استفاده از مواد مرغوب و آسودگی در جمع آوری از ویژگی های بارز این چادر به حساب می آید.


جنس بدنه
پلی استر 190T
وزن خالص
3600 گرم
مفاومت در برابر آب
پوشش پلی اورتان تا 3000 میلی‌متر
ابعاد چادر
200*230*140

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...