راحت نشین پنج حالته پشت بلند

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • ارتفاع تکیه گاه: 60 سانتی متر
  • ابعاد نشیمن: 40 در 40
  • وزن: 1700 گرم
فروشنده فروشنده: فروشگاه گردش کالا جنوب
آماده ارسال ناموجود
178,000
16%
150,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

افراد زیادی هستند که به صندلی مناسبی نیاز دارند تا با استفاده از آن در کنار استخر یا دریا یا در طبیعت بکر جنگل و کوهستان استراحت کرده و اوقات خوشی را سپری کنند. در بخش استند نگه دارنده قوطی محکمی کار شده است تا بر اثر فشارهای وارده خم نشود. این صندلی در قسمت نشیمن‌گاه، ساختاری ابری دارد که به شما این مزیت را می‌دهد تا هنگام نشستن روی آن، احساس راحتی بیشتری داشته باشید. شما به وسیله‌ی کیفی که همراه این صندلی عرضه شده است، می‌توانید آن را بسیار آسان‌تر حمل کنید. صندلی راحت‌نشین آراد ابعادی مناسب و پشتی و نشیمن‌گاهی راحت دارد و کاملا قابل حملی آسانی را برای شما فراهم آورده است.

محصولات مرتبط

صندلی راحتی پنج حالته1- جنس فریم از لوله آهن صنعتی 16X90 که با رنگ الکترواستاتیک که دارای مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی و خش می باشد رنگ شده است.2-جنس پارچه رویه بسیار محکم و با دوام(سومیت و جودان) می باشد که  با دقت و با کیفیت بالا که بر روی  پارچه یک لایه فوم 3 میل و یک لایه استندبای بسیار ظریف جهت استفاده راحتر کار شده است.3- دارای ضامن برای تنظیم زاویه پشتی صندلی در پنج زاویه می باشد.4-نهایت وزن قابل تحمل تکیه گاه پشتی برای افراد 110 کیلوگرم ساخته شده است.5- دارای فوم 40 میل در نشیمنگاه و فوم 10 میل در تکیه گاه می باشد.

ارتفاع تکیه گاه
60 سانتی متر
ابعاد نشیمن
40 در 40
وزن
1700 گرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...