اجاق گاز مسافرتی کمپر مدل CP-161PF-2W

اجاق گاز مسافرتی کمپر مدل CP-161PF-2W

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • ابعاد اجاق: ۲۹*۳۳.۲*۱۰.۲ سانتی‌متر
  • اقلام همراه: کیف سامسونت
  • نوع سوخت: کپسول استوانه ای
  • سایر توضیحات: ساخت تایوان - استفاده از تکنولوژی ترکیبی در ساخت (...
فروشنده فروشنده: فروشگاه گردش کالا جنوب
آماده ارسال ناموجود
1,450,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

همه ما علاقه زیادی به مسافرت ، پیک نیک رفتن داریم. وقتی یک جایی می ایستیم تا استراحتی کنیم. غذایی درست کنیم یا چایی بنوشیم. همیشه این دغدغه را داریم که چگونه این کار را بکنیم. مثلا بریم چوب و برگ خشک پیدا کنیم به هر زحمتی آتش بزنیم، بعد با دود تولید شده محیط را آلوده میکنیم یا خودمان دودهای آلوده را استنشاق میکنیم. یا بیاییم پیک نیکی را همراه خودمان کنیم. حالا اگر مخزن این پیک نیک پر باشد وداخل اتومبیل باشد این کار خطرات خودش هم دارد. ما به شما پیشنهادی داریم که تمام این مشکلات را برای شما حل میکند. پیشنهاد ما به شما اجاق گاز مسافرتی Camper است این اجاق گاز مسافرتی ، سبک ، دارای بسته بندی با قابلیت حمل راحت است و هر جایی برای هر سفر و گردشی خواسته باشید یک همراه عالی و خوب است. براحتی میتوانید غذا بپزید و یا چایی دم کنید.

محصولات مرتبط

ابعاد اجاق
۲۹*۳۳.۲*۱۰.۲ سانتی‌متر
اقلام همراه
کیف سامسونت
نوع سوخت
کپسول استوانه ای
سایر توضیحات
ساخت تایوان - استفاده از تکنولوژی ترکیبی در ساخت (بدنه محکم، مقاوم در برابر ضربه و دوام بالا) - دارای سیستم ایمنی بالا با تکنولوژی ژاپن جهت قطع اتوماتیک گاز - مشعل سرامیکی با ۱۰ درصد صرفه جویی در تولید انرژی - دارای فندک از نوع One Touch Piezo - دارای اهرم ایمنی درگیرکننده‌ی کپسول با رگلاتور - قابلیت تنظیم شدت شعله اجاق - تولید حداقل دی اکسید کربن - قدرت: قدرت: ۲.۵kw (کپسول استوانه ای) /۲.۱kw (مخزن گاز) - مناسب برای سفر ، پیک نیک و کوهنوردی - دارای کیف قابل حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...