پاوربانک خورشیدی به همراه چراغ COB مدل YJ-7790

از {{model.count}}
تعداد
نوع
فروشنده فروشنده: فروشگاه گردش کالا جنوب
آماده ارسال ناموجود
360,000
4%
349,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شارژر خورشیدی مدل YJ-7790 برند Yue Ji از بدنه ای به جنس پلاستیک ABS و پلی کربنات ضد حرارت ساخته شده است که استحکام لازم را در برابر ضربه، فشار و گرما در رنگهای میکس و متوع ارائه می دهد. این دستگاه موفق به دریافت گواهینامه آب و گردو غبار IPX65 شده است تا امکان استفاده از آن در محیط های مختلف و شرایط آب و هوایی نامساعد و بارانی نیز فراهم باشد. منبع انرژی YJ-7790 از طریق باتری لیتیومی با ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت تامین می شود و توسط پورت USB که بر روی آن تعبیه شده عملیات شارژ گوشی موبایل، اسپیکر و دیگر گجت ها بر اساس حداکثر شدت جریان عبوری 0٫58 آمپر در 6 ولت و با ایمنی مناسب صورت می گیرد. برای شارژ این باتری نیز دو روش کاربردی با دسترسی آسان در همه مکان ها فراهم شده است که شامل تغذیه از طریق پنل خورشیدی و پورت میکرو یو اس بی می باشد. YJ-7790 همچنین به دو چراغ LED COB با سیم 3متر کلید دار مجهز شده است که از طریق 2 ورودی سوزنی که بر روی بدنه آن در نظر گرفته شده به دستگاه متصل و تامین انرژی می شوند.

محصولات مرتبط

معرفی

شارژر خورشیدی مدل YJ-7790 برند Yue Ji از بدنه ای به جنس پلاستیک ABS و پلی کربنات ضد حرارت ساخته شده است که استحکام لازم را در برابر ضربه، فشار و گرما در رنگهای میکس و متوع ارائه می دهد. این دستگاه موفق به دریافت گواهینامه آب و گردو غبار IPX65 شده است تا امکان استفاده از آن در محیط های مختلف و شرایط آب و هوایی نامساعد و بارانی نیز فراهم باشد. منبع انرژی YJ-7790 از طریق باتری لیتیومی با ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت تامین می شود و توسط پورت USB که بر روی آن تعبیه شده عملیات شارژ گوشی موبایل، اسپیکر و دیگر گجت ها بر اساس حداکثر شدت جریان عبوری 0٫58 آمپر در 6 ولت و با ایمنی مناسب صورت می گیرد. برای شارژ این باتری نیز دو روش کاربردی با دسترسی آسان در همه مکان ها فراهم شده است که شامل تغذیه از طریق پنل خورشیدی و پورت میکرو یو اس بی می باشد. YJ-7790 همچنین به دو چراغ LED COB با سیم 3متر کلید دار مجهز شده است که از طریق 2 ورودی سوزنی که بر روی بدنه آن در نظر گرفته شده به دستگاه متصل و تامین انرژی می شوند. این پنل با توان کلی 3٫5 وات قادر است توسط چراغ ها میزان روشنایی مطلوبی را در ابعاد گسترده فراهم کرده و محیط های تاریک را با نوردهی مهتابی روشن نماید. این دستگاه قابلیت شارژ انواع گوشی و اسپیکر و ... را دارد ، لازم به ذکر است داخل جعبه کابل 4سر شارژر موجود است

مشخصات

  • جنس: پلاستیک ABS
  • باتری 3000mah
  • دارای پنل خورشیدی
  • دارای 2 عدد چراغ cob

محتوات

  • 1 عدد پنل خورشیدی
  • 2 عدد چراغ cob 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...