ساک ابزار mp

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 740 گرم
  • ابعاد: 23*35*25
  • جنس: پلی استر
فروشنده فروشنده: فروشگاه گردش کالا جنوب
آماده ارسال ناموجود
265,000
6%
250,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولی که مشاهده می‌کنید کیف ابزار (R20-1111) از تولیدات شرکت «ام پی» (MP) است. داخل این کیف با توجه به اندازه‌ای که دارد به راحتی می‌توان تمامی ابزارآلات خودرویی مانند آچار، پیچ گوشتی، انبر و ... را قرار داد. جنس بدنه‌ی این کیف از پلی استر است و ضخامت بالای آن موجب می‌شود تا در برابر فشار و اصطکاک مقاوم باشد. از این کیف علاوه بر خودرو می‌توان برای قرار دادن ابزارآلات شخصی در منزل یا محل کار هم استفاده کرد. شرکت ام پی در قسمت دسته‌ی این محصول برای افزایش دوام و راحتی بیشتر حمل از پدهای پلاستیکی استفاده کرده و در محل اتصال و دوخت دقت بالایی به خرج داده است. اگر برای از بین بردن شلوغی ابزارآلات داخل صندوق عقب خودرو‌ی‌تان به دنبال یک کیف مناسب و بادوام هستید R20-1111 را به شما توصیه می‌کنیم.

محصولات مرتبط

ساک ابزار ام پی MP مدل1111

شرکت پیشرو تولید صنعت یکی از شرکت های گروه صنعتی سپیدار در سال 1377 با هدف طراحی و ساخت و انجام خدمات فنی، مهندسی، بازرگانی و تجاری تاسیس گردید و نیز در زمینه طراحی تولید، توزیع و همراه با سعی در تشویق و ترویج در فرهنگ سازی مصرف قطعات لوازم جانبی داخل خودرو فعالیت خود را شروع نموده است.جنس بدنه ساک ابزار ام پی MP مدل 1111 از پلی استر بوده و از ضخامت بالایی برخوردار بوده تا در برابر فشار و اصطکاک مقاوم باشد.از این ساک ابزار ام پی MP مدل 1111 علاوه بر خودرو می توان برای قرار دادن ابزار آلات شخصی در منزل یا محل کار هم استفاده نمود.شرکت ام پی در قسمت بدنه کیف های خود پد های پلاستیکی قرار داده و در محل اتصال و دوخت دقت بالایی برخوردار به خرج داده است.ساک ابزار ام پی مدل 1111 وسیله ای مناسب برای از بین بردن شلوغی ابزار آلات توصیه می گردد. فروشگاه اینترنتی جمعه بازار به شما همراهان گرامی ساک ابزار ام پی MP مدل 1111 را ارائه می دهد.

وزن
740 گرم
ابعاد
23*35*25
جنس
پلی استر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...