باتوم- عصا کلیپسی بلک دایموند

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 270 گرم
  • رنگ: آبی, زرد, قرمز
  • جنس دسته: فوم
  • طول در حالت باز: 135سانتی‌متر
فروشنده فروشنده: فروشگاه گردش کالا جنوب
آماده ارسال ناموجود
320,000
22%
250,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

 افزودن به علاقه مندی هاباتوم- عصا کلیپسی بلک دایموندبی شک یکی از بهترین تولید کنندگان باتوم شرکت Black Diamond است. این باتومها از جنس کربن بسیار سبک یا آلومینیوم هستند که سیستم قفل آنها بسیار راحت است و با بالا یا پایین بردن یک شاسی لوله تلسکوپی ان باز یا بسته می شود. همچنین 3 تیکه بودن بدنه ی این باتوم باعث میشود تعویض قسمت پایین ان که استهلاک بیشتری هم دارد به راحتی انجام شود.

محصولات مرتبط

باتوم- عصا کلیپسی بلک دایموند

عصا کوهنوردی بلک دایموند استفاده از بدنه آلومینیومی کربن و بسیار مقاوم به شما کمک می‌کند، تا بتوانید در مدت زمان زیادی از عصای خود استفاده کنید. استفاده از یخ شکن، یا گل یخ، در این عصا به شما کمک می‌کند تا در شرایطی که از سخمه کاربیدی قرار گرفته بر روی عصا استفاده می‌کنید، اگر تکه یخی بر اثر برخورد سخمه شکست و عصا به پایین لغزید از فرو رفتن عصا به داخل شکاف و انتقال فشار به دست‌های شما تا حدودی جلوگیری کند.

عصا کوهنوردیBlack Diamond دارای سخمه کاربیدی در انتهای عصا بوده، که استفاده از کاربید که آلیاژی فلزی است، باعث مقاومت آن در برابر سنگ و یخ می‌شود و به راحتی بر روی آن‌ها خط می‌اندازد.

قفل های کلیپسی دوگانه، تنظیم و تطابق بسیار کامل با هر شرایط سطح را به دست می دهد، در حالی که سخمه های کاربید تک قابل تعویض به خوبی در هر سطحی اصطکاک بقرار می نماید.
دسته این عصا کوهنوردی از جنس فوم است که به شما کمک می‌کند تا بتوانید عصای خود را در مدت زمان زیادی در دستان خود داشته باشید و احساس خستگی نکنید.

دو بند برزنتی نیز بالای دسته قرار دارد که میتوانید با عبور بند از مچ، از قرارگیری آن در دست، اطمینان داشته باشید.

عصا کوهنوردی بلک دایموند قابلیت تنظیم اندازه در سه مرحله را دارد، به طوری که ارتفاع آن تا اندازه 135 سانتی‌متر قابل تغییر می‌باشد(ارتفاع در حالت بسته 69سانتی‌متر). از گل یخ، قابلیت تنظیم اندازه در سه مرحله، بدنه آلومینیوم کربن و مقاوم و سخمه کاربیدی می‌تواند انتخابی بسیار مناسب برای شما باشد تا با استفاده از آن در حین کوهنوردی، از ورزش خود بیشتر لذت ببرید.

باتوم کوهنوردی بلک دایموند Black Diamond Trail Trekking Poles مناسب برای برنامه هایی از دل طبیعت گرفته تا کوه نوردی های چند روزه !

وزن
270 گرم
رنگ
آبی, زرد, قرمز
جنس دسته
فوم
طول در حالت باز
135سانتی‌متر
طول درحالت بسته
135سانتی‌متر
جنس بدنه
آلومینیوم کربن
یخ شکن
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...