استخر طلقی اینتکس طرح اقیانوس قطر 183 سانتی متر کد 56452

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • جنس بدنه: طلقی نشکن (پلی وینیل کلراید)
  • قطر: 183 سانتیمتر
  • ارتفاع: 38 سانتی متر
  • وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
فروشنده فروشنده: فروشگاه گردش کالا جنوب
آماده ارسال ناموجود
750,000
21%
595,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

دیواره این استخر اینتکس intex سفت و محکم با طرح اقیانوس برجسته است. جنس آن طلقی نشکن است و روی لبه آن دارای دوخت و نوار دوزی میباشد. کف استخر از پی وی سی بوده، بدنه و جنس این استخر بسیار محکم بوده و در برابر هر شرایط آب و هوایی مقاوم است.

محصولات مرتبط

استخر طلقی کودک intex

دیواره این استخر اینتکس سفت و محکم با طرح اقیانوس برجسته است. جنس آن طلقی نشکن است و روی لبه آن دارای دوخت و نوار دوزی میباشد. کف استخر از پی وی سی بوده، بدنه و جنس این استخر بسیار محکم بوده و در برابر هر شرایط آب و هوایی مقاوم است، از آنجایی که بدنه استخر از طلق بوده دیگر نیازی نیست نگران مواردی همچون سوراخ شدگی در این قسمت باشید، جهت پر کردن آن کافیست استخر را روی زمین پهن کنید و آب را داخل آن بریزید. برای خالی کردن آب استخر نیز باید لبه استخر را رو به داخل خم کرده تا آب خالی شود.

روش راه اندازه، استفاده و جمع آوری استخر طلقی متوسط:
همانطور که میدانید بدنه استخرهای طلقی باد نشده و از این رو نیازی به پمپ باد ندارند، از طرفی بسیار راحتتر مورد استفاده قرار میگیرند، برای این کار ابتدا باید استخر اینتکس را در محلی تمیز پهن کنید و از قبل چک کنید جسم تیزی زیر استخر طلقی نباشد تا باعث سوراخ شدن این قسمت شود، سپس استخر را باز کرده و آب بداخلش بریزید، با ورود آب استخر طلقی اینتکس شکل میگیرد و پس از پُر شدن قابل استفاده میباشد. هنگام جمع آوری کافیست لبه های آن را به سمت داخل خم کنید تا آب استخر تخلیه شود

خرید استخر خانگی کودک میتواند یکی از هیجان انگیز ترین هدیه ها برای بچه ها باشد. با خرید استخر اینتکس میتوانید بهترین سرگرمی و خاطره انگیز ترین روزهای گرم را به کودکانتان هدیه بدهید. جهت استفاده بهینه از این محصول دقت فرمایید برای جلوگیری از آسیب دیدن از ناحیه ی کف استخر، یک زیر انداز یا کف پوش مناسب در نظر بگیرید تا از تماس مستقیم استخر با سطح زمین جلوگیری شود.

کلیه اجناس بادی توسط کمپانی تست گردیده و به هیچ وجه مرجوعی پذیرفته نمی شود.

برندIntex
جنسطلقی نشکن (پلی وینیل کلراید)
قطر183 سانتی متر
ارتفاع38 سانتی متر
وزن بسته بندی2 کیلوگرم
ارتفاع عمق آب15 سانتی متر
حجم آب977 لیتر
کف استخرپی وی سی
جنس بدنه
طلقی نشکن (پلی وینیل کلراید)
قطر
183 سانتیمتر
ارتفاع
38 سانتی متر
وزن بسته بندی
2 کیلوگرم
ظرفیت
977 لیتر
کف استخر
پی وی سی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...